lördag 9 januari 2010


en liten enkel beskrivning av mig själv...

jo jag skulle säkert vara trött speciellt på morgonen.. plus så skulle jag vara efterbliven..
det var ju som en gång jag glömde bort min dagliga morgon rutin och missat att göra kaffe som är det första jag gör på morgonen i vanliga fal men inte denna gång..
jag gick upp och ut på balkongen och tyckte att nä jag ska ringa min vän och kolla om vi skulle hitta på nåt..
det resulterade med att efter 5 minuter tyckte han att jag skulle ringa upp efter jag fått i mig ett par koppar kaffe för det gick inte att förstå vad jag pratade om..
jobbigt när det händer..

som sakt det är inte bra med för mycket blod i kaffe omloppet..
jag och kaffe lever i symbios.. eller jag lever med kaffe men utan så är jag ingenting..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar