torsdag 22 januari 2009

Möbler..

ja nu är det dax för lite möbel utbyte igen..

nu gäller det våran gamla bokhylla.. den har mer än 15 år på nacken och sjunger på sista stämbandet..

ja vad ska man säga.. jag ser fram emot ikeas plockepinn.. hehe
och dessutom får man ju demolera den gamla.. wooohaaa.. fan va kul det ska bli..

jo det blir billy.. väl känt och enkel men ändå snygg ( enligt mitt tycke)
varför ska man lägga 20.000 på en jäkla bokhylla som man inte har mer än 5-10 år?
själv anser jag att det räcker med något enkelt.. då kan man ju byta den utan att det svider i plånboken..

ja jag är snål när det väl gäller.. äger inte några spenderar byxor.. verkligen inte gjord av stålar..

så ja jag tar det jag tycker är värt pengarna istället..
sen så har ju ikea blivit ett bättre varuhus än vad det var förr..

nu har dom ju mera stil på grejerna så det är inte fult att handla där längre även om man är en stureplans brat.. så kan man handla där nuförtiden..

och varför inte?? som t.ex. bokhyllan bestå.. lite dyrare än billy men fan så snyggt.. kanske man kombinerar dom två..

ja hatten lyfter jag på för detta prisvärda bolag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar