onsdag 14 januari 2009

Planer och planförändringar..

Ja nu är det så här att man planerade i förra helgen en fika och fest till helgen som kommer,
folk som kommer har till en början tackat ja och sen senare planerat om för sig själva.. vilket jag tycker är för jävligt..

ta min syster till exempel..

jag bjöd henne långt innan jag hade gjort klart planerna.. för alla som känner henne så ska man helst vara ett år i förväg annars hinner hon inte göra sig iordning eller planera in det i sitt hög aktiva liv... ehh nja tror inte ett skit på att hon har så mycket att göra som hon kan påstå emellanåt.. nåväl åter till saken..
jo hon ringde mig i söndags och sa så här:

jo vi tänkte att om vi kan komma på fredag eller senare på lördagen..
för det är så att vi ska till farmor på lördag och annars blir det inte av..
hmm.. vad ska man säga hon har ju lite idioti fasoner för sig.. ja vad ska man svara på det.. mer än ok kom på fredagen för det ska vara fest på lördag kvällen.. eftersom hon ska ju ha med sig dottern så tycker jag att det inte passar med barn på festen.. aldrig gillat att dricka när barn är med i bilden..

hon svarade då: jaha fest det låter kul.. och jag svarade lite retsamt ja det kommer vara skit kul men vi vill inte ha barn här på festen folk kommer med stor sanolikhet att bli väldigt berusade..
jaha ok vi kommer på fredagen då.. även då hade jag och min sambo tänkt snickra ihop möbler eftersom vi behöver byta ut våran bokhylla den lever ju på sista kvarten.. blås inte på den!! då rasar den ihop.. hehe ja så kan det se ut i svefins vardag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar